Kas ir Valsts asinsdonoru centrs?

Tā ir valsts iestāde.

Te pieņem asins donorus.

Te sagatavo asinis pārliešanai smagi slimiem cilvēkiem.

Kur atrodas Valsts asinsdonoru centrs?

Rīgā, Sēlpils ielā 9. 

Kas ir Asins donors?

Tas ir cilvēks, kurš ziedo asinis.

Asinis ir nepieciešamas, lai ārsti  palīdzētu smagi slimiem cilvēkiem.

Kā ziedo asinis?

Vispirms aizpilda anketu.

Tad tiekas ar ārstu.

Asins ziedošana ilgst  ap 10 minūtēm

Asins ziedošana ir droša.

Par asins ziedošanu nemaksā naudu.

Ja ir jautājumi:

Bezmaksas informatīvais tālrunis: 80 000 003.

Kur var ziedot?

Ziedošanas vietas un darba laiks: https://www.vadc.lv/donoriem/izbraukumi-un-ziedosanas-vietas